in

In 10 dagen een perfecte kont waar veel mannen van houden

benen trainen fitness

Goed nieuws voor de sporters: lopen is een geweldige training die veel voordelen heeft voor de gezondheid van het lichaam. Het verlaagt het overgewicht, het is goed voor je hart en het helpt bij het bestrijden van depressies. Lopen is makkelijk genoeg voor mensen van alle lichaamstypes, zodat een persoon van elk fitnessniveau ervan kan genieten terwijl hij of zij of haar lichaam in vorm brengt, vooral hun billen en benen. In combinatie met een paar eenvoudige oefeningen brengt het resultaat in een mum van tijd.

Op de laatste pagina hebben wij een video voor de mensen die grote kont willen zonder te sporten ( JA JA, ZONDER TE SPORTEN ) …. Deze recept wil je echt niet missen

1. Krachtige duurloop

Sporten lopen sportactiviteiten sportdag hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding,
© shutterstock.com © depositphotos.com

Deze sportactiviteit is geweldig om je benen en billen te trainen.. Terwijl u het oefent, moet u een intens tempo houden voor een lange periode, zonder enige verandering van snelheid. Voordat u dit doet, moet u uitzoeken welke snelheid u kunt handhaven tijdens uw power uithoudingsvermogen wandeling – voor de meeste mensen is het 3-4 km per uur.

Je wandeling (sportactiviteiten) zou moeten voelen alsof je gaat joggen, maar het is nog steeds een snelle wandeling. Zodra je je geschikte snelheid hebt gevonden, loop je 60 minuten in het dichtstbijzijnde park en probeer je 5-6 km af te leggen.

 

2. slungel met beenlift

4. slungel met beenlift sportactiviteiten hardloopkledingn hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding,
© depositphotos.com © depositphotos.com

Deze oefening is niet alleen goed voor je kont, maar ook voor je quads, heupen, buikspieren en armen. Het is nuttig en gemakkelijk uit te voeren en u kunt het voor of na uw wandelingen oefenen.

  1. Tijdens het lopen moet u met uw linkerbeen naar voren springen en ervoor zorgen dat uw beide knieën op 45 graden gebogen zijn. Nadat u gewend bent aan 45 graden, probeert u uw knieën te buigen op 90 graden. Dit kan enige tijd en oefening vergen. Tip: draag een goeie hardloopkleding voor de warmte.
  2. Sla je vuisten vast en houd je ellebogen in een hoek van 90 graden, breng je rechtervuist naast je neus, terwijl je linkervuist achter je is.
  3. Strek je linkerbeen, spring dan in de lucht en zet je rechterknie voor je op. Breng dan je linkerbeen naar voren in een hoek van 90 graden, terwijl je rechterknie voor je staat.
  4. Doe 25 herhalingen op elk been.

 

3. Fartlek Krachtwandeling

sportactiviteiten hardloopkleding Krachtwandeling, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding,
© depositphotos.com © depositphotos.com

Fartlek betekent “hardlopen” Het is geweldig voor de beginners omdat het een mix is van wandelen en joggen. Hier is hoe je het moet uitvoeren:

  1. Begin met het opwarmen van je lichaam door langzaam te joggen voor 5-10 minuten.
    Begin dan te versnellen voor 1,5-2,5 km.
  2. Nu is het snel lopen voor 5 minuten.
  3. Herhaal deze stappen voor ongeveer 25 minuten (5 sets in totaal).
    Belangrijk: Probeer uw hardloopsessies zo uitdagend mogelijk te maken. Het zou u zwaar moeten laten ademen.

 

4 Schaatsersband

De skaterpas is geweldig voor je billen, quads, heupen, schuine kanten en triceps en kan tijdens het lopen worden uitgevoerd:

  1. Begin met het nemen van grote stappen diagonaal naar voren, beginnend bij je linkervoet. Zorg ervoor dat uw tenen naar voren wijzen, en niet naar de zijkant. Buig uw knieën in een hoek van 45 graden terwijl u uw rechter elleboog naar uw linkerknie legt. Zwaai de linkerarm recht naar achteren.
  2. Houd de positie een paar seconden vast.
  3. Herhaal dit met uw rechtervoet.
  4. Doe 25 herhalingen aan elke kant.

 

5. Heuvelherhalingen

Heuvelherhalingen, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding,

Voor deze oefening heb je een steile helling nodig om je billen uit te werken en de brandwond te voelen. Voor een betere portactiviteiten moet je naar de top lopen zonder te stoppen voor een rustpauze. Om dit te bereiken, probeer een heuvel te vinden die niet te lang is dan bv; 100-200 m. Nadat u de top hebt bereikt, herstelt u zich terwijl u langzaam weer naar beneden loopt. Doe 10-12 hellingen in totaal.

 

6. Sumo squat

sportactiviteiten hardloopkleding Sumo squat, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding, hardloopkleding,
© depositphotos.com © depositphotos.com

Sumo squats richten zich op je kont, quads, binnen- en buitendijen, rug en schouders. En je moet geen Sumo vechter zijn om ze uit te voeren.

  1. Ga tijdens het lopen met je voeten in een brede houding staan en zorg ervoor dat je tenen naar de zijkanten wijzen.
  2. Til je linkervoet op, zet een grote stap naar de zijkant, buig je knieën, en belast je heupen, houd ze naar achteren en laat jezelf zakken met deze beweging. De lichaamsoefening moet er uitzien als een zeer brede hurkzit.
  3. Til uw handen op en houd deze positie 20 seconden vast.
  4. Herhaal het 10 keer.

 

Zonder te lopen

Opmerkingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Comments

0 comments

Uw mening

2001 points
Upvote Downvote